pátek 22. února 2013

Buďte FREE

V únoru 2012 jsem se rozhodla nechat se vyškolit na Freeform odbornici. Leela fakt free umí, naučí i korálkové trdlo :-) - a tak vzniknul můj první náramek. Na kurzu jsem ho nezvládla celý, ale doma jsem to k podivu dokončila - bylo to zelenohnědé, trochu neforemné, no prostě to nevypadalo tak, jak to měla pančelka Leela. Ale byla jsem spokojená, že to šlo zapnout a bylo to první free (vůbez nevím, kde má konec, eště před pár dny tady pobíhalo - ono zajisté vyplave a pak jej nafotím. Ne žeby bylo čím se chlubit, ale aspoň by snad bylo vidět jistý pokrok...

Když se do freečka pustíte a chytne vás, není pak pomoci. Po prvním kurzu freečka jsem si s odstupem dala pokročilý, abych se dověděla, jak na vychytávky a vůbec, aby to vypadalo víc jako ty Leelušiny skvosty :-)

První věc je výběr barev. Na kurzu si s tím nemusíte dělat hlavu - prostě si vyberete s přepdřipravených směsí. Leela mixovat umí a dvě barvy, které by mne nenapadlo míchat, oranžová a fialová - to byla láska na první pohled. V mixu bylo pár zlomků karneolu, fialové voskovky a plastové kytičky a pár oranžových ohňovek.
Další výběr materiálu už byl na mně - poměrně snadné bylo zvolit centrální motiv (právě jsme dovezli nové knoflíky a tak když už jsou tam kytičky, zvolila jsem bílý motýlí knoflík s Ab úpravou.

Z kurzu jsem odcházela s hotovou prostřední částí 

 
Přemýšlela jsem, že to bude brož, pak to měl být přívěsek na Peterburgu, nakonec to ale bylo úplně jinak (stále říkám, že mé věci dělají co chtějí - já se jen nechám přesvědčit).

Dovybrala jsem nějaké TOHO, pár dalších ohňovek,  přidala jsem pár skleněných mačkaných kabošonků (čirá s Ab) a prazvláštní prvospajky bez dírek - mrňavé fialové poměrně vysoké kabošonky připomínajíci prsa (pardon :-) - no není to spike, je to více kulaté a takové - no prsaté... Po dlouhém špekulování a povídání si (já si s výrobky docela povídám, na mne ty potvory totiž mluví), vzniknul knoflíkový náramek. K podivu to bylo vcelku bezbolestné, dokonce bez párání. Moje druhé free bylo na světě.



3 komentáře:

  1. What beautiful colors! The flow of this piece is gorgeous! I adore those butterflies!

    OdpovědětVymazat
  2. I love butterflies, and I love your bracelet, Ivona! I'm glad you kept going and made it a bracelet. Beautiful colors, too :)

    OdpovědětVymazat
  3. Very,Very beautiful. The colors are amazing and the flow is fabulous.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...